نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
دروازه بان پاری سن ژرمن در تیررس بیانکونری و جالوروسی

دروازه بان پاری سن ژرمن در تیررس بیانکونری و جالوروسی

به نظر می رسد دوران حضور سالواتوره سیریگو در پاری سن ژرمن به پایان رسیده باشد. بر اساس گزارش روزنامه ی ورزشی گازتا دلو اسپرت، باشگاه های یوونتوس و رم آماده هستند تا با ارائه ی پیشنهادی او را به تیم خود ملحق کنند.

 

دروازه بان ایتالیایی پی اس جی در دیدار این تیم با شاختار دونسک در رقابت های لیگ قهرمانان در میدان حضور نداشت و L'Equipe معتقد است عدم حضور سیریگو در ترکیب تیم بر اساس صلاحدید لوران بلان سرمربی تیم بوده تا این بازیکن اجازه پیدا کند برای یک باشگاه اروپایی دیگر در مرحله ی حذفی به میدان برود.

 

علاوه بر آن، سیریگو نمی خواهد عنوان دروازه بان دوم آتزوری را در رقابت های یورو 2016 از دست بدهد و صحبت ها در مورد خروج او از تیم پاریسی قوت گرفته است.

 

بانوی پیر به دنبال این دروازه بان سابق پالرمو است تا او را به جایگزین نتو دروازه بان دوم تیم کند. شایعات جدایی دروازه بان برزیلی بیانکونری در نقل و انتقالات ژانویه به دلیل فرم عالی بوفون و نرسیدن بازی به وی قوت گرفته است.

 

بیانکونری امیدوار است بتواند از با استفاده از رابطه ی دوستانه ی بوفون با سیریگو روند انتقال این بازیکن به تورین را تسهیل کند، اما دروازه بان 28 ساله تیم ملی ایتالیا به دنبال بازی کردن در تیمی است که فرصت بازی کردن به او برسد.

 

رم باشگاه دیگری است که برای به خدمت گرفتن سیریگو دست به کار شده است. وویچک شزنی دروازه بان تیم در پایان فصل به آرسنال بازخواهد گشت و والتر ساباتینی مدیر ورزشی باشگاه تماس هایی با سیریگو داشته است. ساباتینی زمانی که در پالرمو فعالیت می کرد این دروازه بان را به پالرمو ملحق کرده بود.

 

بنابراین، باید دید سیریگو در نهایت به کدام تیم ملحق می شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: